Vars finns det?

Pearlow

Trådstartare
Vars finns det galoppbanor? :eek:
ehh.. finns det nån i norra sverige :confused: ?
Skulle vilja veta :D för galopp verkar ju kul ;)

Sv: Vars finns det?

Det e bar att hyra Seabiscuit o hiva upp läderna på skogsvägarna o fälten! En bra hemsida att få tipps om galopp-kurser är www.unggalopp.nu
Det tycks finnas ett stort intresse för galopp även uppåt landet, kanske du skulle höra dig för runt i stallar i din närhet för att se om det skulle finnas något intresse i att arrangera en helg kurs någonstans uppåt landet?

Själv hade jag tyckt att det hade varit skitkul att åka ut och undervisa i galopp, så finns det ett tillräckligt stort intresse kan jag tänka mig att galoppförbundet är intresserade av lite promotande förmedling… :D

Sv: Vars finns det?

Jo.. :D många här i norr är galoppintresserade jag har ett om vi utrycker det så "brinnande" intresse för galopp men det dumma är att det varken finns kurser eller galoppbana här i norr jag vill att dom ska fixa det NUUUUUUU!!!

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 055
Senast: Ninnurur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 424
Senast: Otherside
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 955
Senast: Amha
·
Kultur Visst finns det några andra histrorienördar här? Jag läser det mesta i populärlitteratur om forntiden i Sverige (stenåldern tom...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka