Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det e bar att hyra Seabiscuit o hiva upp läderna på skogsvägarna o fälten! En bra hemsida att få tipps om galopp-kurser är www.unggalopp.nu
Det tycks finnas ett stort intresse för galopp även uppåt landet, kanske du skulle höra dig för runt i stallar i din närhet för att se om det skulle finnas något intresse i att arrangera en helg kurs någonstans uppåt landet?
Själv hade jag tyckt att det hade varit skitkul att åka ut och undervisa i galopp, så finns det ett tillräckligt stort intresse kan jag tänka mig att galoppförbundet är intresserade av lite promotande förmedling…
Jo.. många här i norr är galoppintresserade jag har ett om vi utrycker det så "brinnande" intresse för galopp men det dumma är att det varken finns kurser eller galoppbana här i norr jag vill att dom ska fixa det NUUUUUUU!!!
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Hundavel & Ras Till viss del är den jämförbar med pudeln, men inte helt lika, och vad man gillar är nog främst tycke och smak. TS själv drog mot pudel.