Vart Är Det PÅ VÄg...

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Jackie_nova
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 913
J

Jackie_nova

Vad har hänt med den förut sååå bra annons sidan!
Just nu blir jag galen då jag inte får upp en enda hästannons!:devil:

Sv: Vart Är Det PÅ VÄg...

Gunnar håller på att fixa eget annonssystem istället för använda sig av equipa (stavas?)... Det har inte hunnit komma in så många anonser än helt enkelt...

Sv: Vart Är Det PÅ VÄg...

I tråden Behöver er hjälp med ett nytt annonsproblem, har Gunnar förklarat Vad, Hur och Varför han provar ett nytt annonssystem.

I stället för att femtio (visserligen än så länge bara TVÅ :rofl:) personer skapar varsin ny tråd om detta, kan man väl titta om det kanske finns EN tråd, som alla frågor och svar kan skrivas. :idea:

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
659
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: Shaggy
·
Samhälle Roten till allt ont i världen just nu: Ryssland. Det är idag svårt att finna en enda konflikt i världen, som inte kokar ned till att... 2
Svar
36
· Visningar
1 928
Senast: Jeffery
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
3 016
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka