Vart är ponnysakerna??

Anastacia

Trådstartare
Kollade på ponnysaker i Höökskatalogen för jag tänkte köpa lite, går in på hemsidan för att beställa, och kan inte hitta dem!!
Inga ponnytäcken alls.
Nu menar jag de sakerna som i katalogen heter tex Bolt och Pony.
Har de inte de här sakerna kvar??

Sv: Vart är ponnysakerna??

Dom sakerna har varit på rea, det är säkert så att dom är slutsålda! Men ny katalog släpps i slutet på månaden så det kommer väl in nytt tills dess!

Som sagt, det kommer en ny katalog nästa vecka så just nu är mycket slutsålt innan nyheterna kommer in.

Bolt schabraken i rosa och blått finns fast det är numera en häst på istället för Bolt märker. Vet inte om de heter Bolt eller är ett annat märke, men de ser ungefär likadana ut :-)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 163
Senast: Capybara
·
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 416
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka