Vart har Andy v.g. tagit vägen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 764
Sv: Vart har Andy v.g. tagit vägen?

är det Andy SG du menar så har jag hört att den e skadad

Hehe ja det är han jag menar.

han åkte på en gaffelbandsskada efter starten på bjerke i maj och blev opererarad.. har nu satts igång å gått 20 på ett bra sätt men slog upp en hovspricka nu under veckan :crazy:

ska antagligen starta om ett par veckor lr nåt

(om ni undrar varför jag vet de så är de för att han är min passhäst :p )

jag trodde inte att det var nån som visste vem han var, eller va han hette iaf :crazy: här så säger alla: "hur går de me den där montéhästen ni har?" ingen vet va han heter :p

Okej men det var ju bra att han är på bättringsvägen.. Hehe klart man vet vem han är!!

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
334
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
525
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick precis en notis om att jag varit här i 20 år. Iofs har jag varit här längre än så, men det var under ett annat nick. 20 år är en...
Svar
1
· Visningar
417
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025