Vart hittar jag popupblockeraren?

AnnaKarinA

Trådstartare
Sitter hos kompisen och ska bygga hemsida. Måste stänga av hennes popupblockerare, men hittar den inte. Hjääälp?!

*hatar att jag är så dålig på data*
 
Sv: Vart hittar jag popupblockeraren?

I Firefox 2.0:
Verktyg - Inställningar - Innehåll - Bocka ur "Blockera popup-fönster".

I Internet Explorer 7.0:
Verktyg - Blockering av popup-fönster.
 
Sv: Vart hittar jag popupblockeraren?

Vilken webbläsare och vilken version?
(Varför måste du stänga av popup-blockeraren när du utvecklar en hemsida? *muttra något om användarvänlighet* :) )

Firefox:
Tools > Options > Content > "Block pop-up windows" och knappen Exceptions (har dock aldrig testat att lägga till localhost eller file:///... under Exceptions) .

IE:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/web/sp2_popupblocker.mspx
http://www.wikihow.com/Block-Pop-Ups-With-Internet-Explorer-6

EDIT: aiquen hann före, men nu fick du iaf både svensk och engelsk version :)
 
Sv: Vart hittar jag popupblockeraren?

Tack båda!
När vi pular med hemsidan kommer det ju upp nya fönster och så, och då blockeras de ju. Inte så bra.

Tack för hjälpen! :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vilken ska man ha? Den jag har funkar ju inte varken till att ta emot mms eller skicka mms utan att krångla med någon inställning jag...
2
Svar
29
· Visningar
949
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 932
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 192
Senast: Acto
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
667
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp