Vart köpa soja?

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare lill_flesky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 921
L

lill_flesky

Ni som ger soja till hästarna, vart köper ni eran soja? Jag tror inte de hade på granngården här i uppsala, men jag är inte säker. Men det skulle vara bra att ha fler alternativ...

Sv: Vart köpa soja?

Jag brukar köpa från en sk. kvarn, finns ett par stycken härikring. De säljer bla. hästfoder, inte "bara havre" utan också tex. Fibergi, Hippo mm. Någon gång har jag köpt från lantmännen.

Sv: Vart köpa soja?

dom har alltså? Visserligen var det ett tag sen jag frågade, men sist hade de inte.

Liknande trådar

Foder & Strö Först vill jag bara skriva att jag har skickat fler foton och beskrivning till tillverkaren men dom har stängt nu och svarar nog imorgon... 2
Svar
23
· Visningar
2 038
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom... 2
Svar
28
· Visningar
1 805
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 029
Senast: tanten
·
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 166
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V