vart köper man fina tävlingstäcken?

SvartaHingsten2003

Trådstartare
Jag undrar vart man kan köpa fina tävlingstäcken på nätet..har varit inne på hööks och titta me jag hittade inga snygga =(
Vill helst ha ett riktigt knallblått eller riktigt rött.

Sv: vart köper man fina tävlingstäcken?

ponnyprakt.se har så man kan kombinera mycket själv och även lite mer udda färger och material.

även exklusiv.se väl?

och så finns det ju hansbo bävernylontäcken som man kan kombinera massor :love:

John Whitaker har ett klarblått våffeltäcke med röd passpoal - :love: .

Hansbo har också kanonsnygga ylletäcken som man också kan kombinera mycket fritt i färg och kantband. Dom är rätt dyra dock-runt 2000:-

Hansbo, Mias och Equiline har täcken i alla möjliga färger och material. du kan själv välja färger och kantband.. ligger väl på pricer från ca 1000 kr och uppåt

z-täcket har jätte fina, alla möjliga tjocklekar och modeller, sitter jätte fint med, finns i blått!

Horseware Rambo Cotton Cooler tycker jag är fina och stilrena.
Inte så farligt dyra heller. Dom finns t.ex. här: www.stromsbergsgard.se där är det dessutom 10% rabatt på det täcket just nu.

Mias ulltäcken är riktigt fina! De har även bra passform och kvalite :)
Jag köpte mitt i affären hemma för 750 tror jag, vet inte om det finns på någon internetaffär.

På Karaby Ridsport i V. Karaby :) De har såna där sammetstäcke i minkfleece! Såg att det numera finns på ryttargården.com oxå.

Min högsta I-landsönskan

Ett sånt har jag, det är bra som transporttäcke med lite tråkigt... Har även ett sammetstäcke, grönt från Jacson, det är snyggt. Köpte ett creme fleece-täcke med guldpp, kopia på JW täckena som fans förr, det är dösnyggt.

Vill ha ett brunt RG i ylle och bruna transportskydd - måste bara köpa ny transport som hästen vill åka i.. :p

Som några innan skrev har ponnyprakt jättesnygga täcken. Även horze har fina tävlingstäcken. Lillahästen i stav har nog också några snygga täcken

www.tahorseware.se så har de iaf haft minkfleece täcken på reasidan... Ser döläckert ut, i en väldigt blå kulör! I övrigt har de endel ovanliga och ibland väldigt fina täcken.

När jag får råd ska jag köpa ett sånt här:love: Fleece som är vänbart och blir regntäcke

wb.JPG

Vad är det där vinröda för något, skitsnyggt ju :love:

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
33
· Visningar
1 277
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka