Vart på nätet hittar jag grå ridhjälmar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Natali
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 209
Sv: Vart på nätet hittar jag grå ridhjälmar?

Hm, gillar Hööks Hi Lite hjälmar, har haft båda varianterna och den med mer ventilation finns i grå och svart, ursköna och rätt snygga.

Sorbe skrev:
Jo, men när du kommer in på sidan, så scrollar du ner sidan lite, så letar du bland den stora "högen" av märken de har efter "John Whitaker Riding Wear" tror jag det står. Klicka där och leta efter hjälmen sen ;)
Då skall jag in och surfa vidare med en gång.

domino skrev:
Hm, gillar Hööks Hi Lite hjälmar, har haft båda varianterna och den med mer ventilation finns i grå och svart, ursköna och rätt snygga.
Hööks ja, men jag tycker att dem ser så "kopia" ut - men jag ska ta mig en titt igen - kan man spara pengar så är ju inte det något fel :)

Ps: Min man har lovat att köpa GPA airflow hjälmen (som ni ser i denna tråden) i födelsedags present till mig :) - jag har världens snällaste man - :D

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 039
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 409
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
243
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
437
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka