Bukefalos 28 år!

Vart skickar man täcken för tvätt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Praefatio

Trådstartare
Ja, som rubriken lyder... Jag har inte möjlighet att tvätta mina täcken hemma i tvättmaskinen och det finns egentligen inget bra ställe att hänga dem för att torka i stallet där jag står nu om man tvättar för hand med slangen.

Finns det någonstans dit man brukar kunna skicka täcken för tvätt? Tänker a'la kemtvätt (som ju känns himla onödigt). Lämna in smutsigt, betala och hämta ut rent.
 
Sv: Vart skickar man täcken för tvätt?

Googla så hittar du säkert? =) Jag googlade tvätt hästtäcken göteborg och första träffen är till ett sånt företag du efterlyser. (Finns säkert fler)
 
Sv: Vart skickar man täcken för tvätt?

*slår sig i pannan* Google, varför tänkte jag inte på det...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 358
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
834
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 311
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 753
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp