• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mizz_perfect
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 800
M

mizz_perfect

Är det någon som vet vart årets treårstest för ponny kommer att annordnas? är det på flera ställen eller är det endast på ett ställe i sverige?

Är det någon här på bukefalos som ska visa sin ponny?

Det enda jag vet är att det är nån gång i september, men jag har för mig att det är här i Halland. Så jag tror nog det är olika platser över landet! Jag ska visa min welshponny på treårstestet, men även visa henne för premiering på sommaren.

Vet inte om Spaf har något med de att göra,men jag antar det...du kan ju kolla deras hemsida om dom uppdaterat kalendern för 2004 :)

Visning för hand, lösgalopp och löshoppning.

Och en IDkontroll och "mätning" om ponnyn inte har mätintyg.

Iaf där jag visade.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: Freazer
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 433
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
502
·
Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
751
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka