Vasaritten

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare 89madde89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 966
Status
Stängd för vidare inlägg.
8

89madde89

Någon som vet när sista anmälningsavgiften är för Lilla Vasaritten 2007?
Och om man behöver grönt kort när man anmäler sig? Eller om man bara behöver det när man väl kommit till tävlingsplatsen..

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vasaritten

Lilla VAsaritten går 12 maj. Propositionen har inte publicerats ännu, brukar vara på plats till Distansgalan ungefär. Du kommer att hitta den dels på http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm, dels på www.vasaritten.com.
Anmälningstiden (och sista betalningsdag) brukar vara någon/några veckor före tävlingen, så du behöver inte känna nån stress!
Alla papper ska vara iordning o visas upp i sekretariatet vid ankomstanmälan på plats!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: fio
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 773
Senast: Mirtai
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 035
Senast: Nota
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
804
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31