Väska till hund

Sv: Väska till hund

aiquen skrev:
Någon som vet var man kan få tag i en sån här väska till hundar av retrieversstorlek?

klövjeväska kan man köpa lite varstans

men jag gillar bäst klövjeväskan Laika finns o köpa i tidningen Brukshunden.

den funkar kanon hade den 14dagar i fjället o den satt kanon på ryggen

kostar:

Large:1,355:-
medium:1,345:-
small:1,055:-

jag har en Rottweiler hane modell small väger 45kilo tror jag har en medium till han.

Viktigt o titta på när man köper väskan är några småsaker.

som insidan som ligger mot hundens rygg ska vara av matrial typ mocca för då glider inte väskan på ryggen.

sen finns det vissa med vadderade kuddar på insidan mot hunden rygg då blir det skönare o bära sen inte lika varmt.

sen att i fickorna ska dom vara uppdelade helt i 2 fack på varje sida för då blir det enkelt o packa dom lika.

sen att det finns spännen mitt på väskan så man kan spänna fast hunden filt på ett bra sätt.

jag tycker man först o främst ska kolla på dessa bitar sen priset. för går man bara efter pris då får man grejer efter det också o man får en tråkig tur för väskan glider o man måste rätta till den hela tiden. så kosta på en rejäl väska.

Senast ändrad:

Tack för svaren! :bow: Nu vet jag ju lite mer vad jag ska tänka på också. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
209
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 934
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 531
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka