Vattenläckage i Boj

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mellon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 774
M

Mellon

Jag vill gärna ha en begagnad Boj-transport men har av en åf hört att Boj av årsmodeller 98-00 har problem med att vatten läcker in i fogarna. Denne hävdar också att det blir bra efter en omtätning av fogarna. Är det någon som har erfarenhet av det här och vet om det är en hållbar lösning att täta om? Efter att själv ha tittat på två transporter, årsmodell -98 och -99, som bägge läcker in vatten och där väggarna blivit skadade är jag tveksam till om jag vågar köpa en Boj från dessa år.

Sv: Vattenläckage i Boj

Jag har aldrig sett en Boj som varit fuktskadad inuti, har själv en -01:a och det har aldrig varit något problem! (nu var ju inte den någon av dom årsmodellerna som läckte men endå..)

Liknande trådar

Utrustning Hej Jag undrar om någon har bytt väggar i sin boj bravo med sadelkammare och klädkammare? Har precis köpt en transport och den läcker...
Svar
1
· Visningar
2 302
Senast: misan1984
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 073
  • Låst
Utrustning Vi behöver titta över bromsarna på min transport (boj -99) då det blev nerslag på besiktning. Inte helt oväntat. Nu undrar jag ett par...
Svar
1
· Visningar
3 181
F
Utrustning Jag letar efter begagnade transporter som uppfyller följande: Boggie Totalvikt 1500 kg, lastvikt 730 eller mer Rymlig invändigt (höjd...
Svar
8
· Visningar
1 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka