Vattentät jacka som andas

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sanwan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 072
S

sanwan

... en sådan är jag ute efter. Inte "vattenavvisande" utan riktigt tät och så ska den andas. Prisklass "ju billigare desto bättre" men smärtgränsen går vid 1000 kr och då ska det vara en jacka som räcker i 10 år minst. Någon som vet var/om det finns?

Har svårt att tänka mig att det håller sig i rätt prisklass? Annars ska jag nog ge mig iväg och leta efter ett genast :bump:

Håller de tätt då? Jag har köpt en massa andra jackor som ska vara vattentäta men inte är det... Kyra K är ju kvalitet i och för sig, så de kanske håller vad de lovar.

Mina två maxum (en i stallet och en till vardags) håller tätt och jag har aldrig blivit dyngsur av svett i dem. Så de håller både tätt o andas.
// Linda

Liknande trådar

Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
371
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
582
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka