Vävribbstyglar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare albasanis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 707
A

albasanis

Har en massa träns liggandes med tillhörande vävribbstyglar. Använder bara två stycken och dessa har jag lädertyglar till men nu tänkte jag "städa till" de tränsen som inte används idag.

Jag vill få dem mjuka som ett par gamla använda vävribbstyglar. Har ej tålamodet att nöta till dem:p ...de är ju så styva när de är bättre begagnat.

Så tips på snabba nötmetoder på vävribbstyglar!

Sv: Vävribbstyglar

Använd dem ! :idea: :p
Lättare med saker helt i läder dem kan man lägga i ett läderbalsam bad så blir det super mjuka efter ett par dagar !

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
886
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 627
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka