JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
albasanis
Startdatum
Startdatum
27 Feb 2006
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
707
Har en massa träns liggandes med tillhörande vävribbstyglar. Använder bara två stycken och dessa har jag lädertyglar till men nu tänkte jag "städa till" de tränsen som inte används idag.
Jag vill få dem mjuka som ett par gamla använda vävribbstyglar. Har ej tålamodet att nöta till dem
...de är ju så styva när de är bättre begagnat.
Så tips på snabba nötmetoder på vävribbstyglar!
Sv: Vävribbstyglar
Använd dem !
Lättare med saker helt i läder dem kan man lägga i ett läderbalsam bad så blir det super mjuka efter ett par dagar !
Sv: Vävribbstyglar
Har lite samma "problem"
Utrustning
Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Kultur
Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Utrustning
Hejsan!
Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Veckans första runda klar. Och det märks att kroppen svarar på träningen 🥰 Fortsätter att jogga när det känns lätt och saktar av och går...
farin
6 minuter sedan
Svar: 1 586
Visningar: 50 506
Allmänt
Sängproblem...
Hemmet Det behöver inte vara helt kört att sälja den förutsatt att den är fräsch.
Att ha fel säng är hemskt. Jag får också ont av för mjuka...
Red_Chili
7 minuter sedan
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Ska gå utbildning idag. Gick av nattpass igår på morgonen. Inte optimalt.
(Egentligen skall jag vara ledig idag och gå på em pass...
Elo
17 minuter sedan
Svar: 1 657
Visningar: 83 869
Allmänt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag tror jag har kommit på en möjlig teori om vad det kan vara.
När jag glömt sopa utanför lådan blir det oftare bajs på golvet, än om...
sthu
Idag kl 05:15
Svar: 1 146
Visningar: 60 529
Katt
Valp 2025
Övr. Hund En valp under 4 mån får man inte ens lämna ensam i 4 tim
dobbis
Idag kl 02:08
Svar: 921
Visningar: 66 209
Hund
Dalmatiner
Svar: 113
Visningar: 3 385
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja ta sig av var ett projekt. Sen skulle ju hästen göras iordning efteråt, av med alla grejer (benskydden var värst!) och ut i hagen. Ta...
MiniLi
14 minuter sedan
Svar: 1 367
Visningar: 106 641
Grenar