Vaxa hästtransporten?

AnnaLof

Trådstartare
Tänkte att jag skulle fräscha upp min transport efter vintern, en Thule Royal XT -09 som är svart.
Funderar lite kring vad det är för sorts yta som väggarna är av. Någon som vet eller kanske rent av har vaxat en sådan transport?
Bifogar en bild på hur den ser ut.

Bifogade filer

• B47F136B-468C-4CAB-906A-90E1DA635835.webp
    B47F136B-468C-4CAB-906A-90E1DA635835.webp
    15,6 KB · Visningar: 15
jag gick till en båtaffär och fick hjälp med en tvätt som passar väggarna. Där fanns också vax och lackförsegling så den blev tåligare mot asfaltsstänk t.ex.

jag gick till en båtaffär och fick hjälp med en tvätt som passar väggarna. Där fanns också vax och lackförsegling så den blev tåligare mot asfaltsstänk t.ex.

Det var ett bra förslag, en båtaffär 👍 Frågan är vad jag har för material på väggarna 🤔

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Emiro
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
384
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 050
Senast: tomte
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka