Bukefalos 28 år!

VDL Orestus

turbo_85

Trådstartare
Hej!!
Har letat som en galning efter bilder på hingsten Orestus men det går sådär.. :(Skulle bli superglad om någon kanske har bilder eller information om honom. Skulle vara kul att se, håller på med lite släktforskning om kusen, och Orestus mamma är mormor till min häst.:love:
TACK!!
 
Sv: VDL Orestus

Någon som vet varför Flyinge inte ville ha kvar honom?
har för mig att när han kom så sa Peter att de va en av dom mest lovande han suttit på eller ngt i den stilen !?
 
Sv: VDL Orestus

Tack!!:rofl:
Ja inte är det enkelt att bilder på den hästen inte...
Hade aldrig hört talas om honom innnan jag började forska lite om min egen häst, men nu har jag helt förälskat mig i honom:love:
 
Sv: VDL Orestus

Är det här rätt häst? Mysboll på Buke som fotat.
Fotade på Linköping Horse Show den 25 september 2005.
Kan leta efter om jag har några om du vill? :p

2005_0925Cloettacenter0145.jpg


2005_0925Cloettacenter0149.jpg


2005_0925Cloettacenter0158.jpg
 
Sv: VDL Orestus

KL + OT

Finns det någon som har en avkomma till Orestus? Eller som vet hur många han betäckte i Sverige? Jag har nämligen aldrig sett någon.. (Därmed inte sagt att det inte finns!!)
 
Sv: VDL Orestus

Har bara sett en, tror det var en två-åring på annons i Ridsport, förra nummret.
 
VDL Orestus befinner sig på Irland. Vi har många fina bilder på honom och hans avel går jätte bra här. Hans äldsta avkommor på Irland är nu 3 år.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått röntgenbilder på en häst som jag är intresserad av. Fick dem idag så kan inte fråga någon veterinär. Om någon är lite...
Svar
16
· Visningar
2 467
Senast: Nevermind
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
648
Hästvård Hej! Jag letar efter en häst som ska vara för hobbyridning; ridning i skog samt lite dressyrpass och enstaka hopp i paddock. Har...
Svar
15
· Visningar
1 913
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp