Veckans fynd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MoQ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 714

MoQ

Trådstartare
Var till Börjes och skulle köpa broddar igår,men hittade ett par italienska läderridstövlar,Sarm Hippique,för under 1000-lappen!
Satt som en smäck,så jag kunde bara inte låta bli att köpa dem!
Roligt med snygga stövlar till träning och tävling,så nu sr jag fram emot vårsäsongen!

Sv: Veckans fynd?

Vad kul! :)

Jag kollade själv på stövlar från Sarm när jag var där i somras.
Då kostade dom 1500:-, fanns tyvärr inte i min storlek dock :(

Jag dog precis av avundsjuka :p
Jag behöver också nya stövlar! Men jag måste måttbeställa för jag har vader som är för smala för allt =/

Fast några av Sarm stövlarna som fanns där i somras när jag var där var dels med normala skaft och så fanns det några som verkade vara extra smala också :p Är dock lite osäker för jag minns inte vilka storlekar det var i övrigt.

Haha jag kanske inte skulle sagt något, nu blir du väll ännu mer avundsjuk på trådskparen :p Sorry ;)

Äh, det finns ju vida stövlar, de jag har nu kan jag stoppa ner handen i när jag har dem på mig (stövlarna alltså :p). Sen har jag iofs vart sjuk nu och bara rasat i vikt usch.

Mina stövlar var nya och vida i skaften(nästintill för vida),men det är ju skönt att få plats med extra strumpa!Fanns bara två par till detta pris,så någon gång får man väl ha tur!
Väntar bara på lite bättre väder,så ska de provas!
Tittade tyvärr inte på voltigegjordar,så jag kan inte uttala mig om dessa!

Jaaa, jag fyndar aldrig :p Alla andra fyndar men inte jag *morr*.
MoQ : säg till om du tröttnar på dem :angel:

Tips till dej!

Hehe..Jag har också väldigt långa/smala vader. (29 i vidd och 47 i längd :smirk: )

Jag köpte ett par stövlar från brogini www.brogini.com de finns i väldigt smala "vadvidder", mina är liite för breda men du kanske inte har lika smala vader som jag?

Kostade lite mer än 4000 med frakt och så..Tog ganska kort tid att få hem dom..

Dom är väldigt sköna och bra kvalitet. Det ända är att "märket" på sidan har ramlat av på ena stöveln..

Här är en bild på mina: http://groups.msn.com/saraaa03/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=17

Senast ändrad av en moderator:

Nja liiite bredare än 29, men 4000 spänn, never :p
Jag gillar Rectiligne, ska kolla dem tror jag.

Hehe okej :)..Tycker du verkar ganska "rik" om man läser dina andra trådar? :confused:

Haha, gäller det hästprylar så finns det ingen gräns, men till mig själv så nää då är jag snål (om det inte gäller kläder :angel: )
Jag hade nog tänkt mig runt hälften av ditt pris :p

Haha okej..Känner igen mig lite där ;)

Min häst tuggade på min john whitaker hjälm när jag hade glömt den i boxen (:angel:) Och varje gång jag åker för att köpa en ny kommer jag hem med saker till min häst haha :p

Btw så ser man ju på t.ex. göteborg horse show att vissa utställare har med sig stövlar som ser fina och smala ut, men de kostar typ bara 1500 eller nåt..

MoQ skrev:
Var till Börjes och skulle köpa broddar igår,men hittade ett par italienska läderridstövlar,Sarm Hippique,för under 1000-lappen!
Satt som en smäck,så jag kunde bara inte låta bli att köpa dem!
Roligt med snygga stövlar till träning och tävling,så nu sr jag fram emot vårsäsongen!

*morrar* Jag har dom stövlarna. Fast när ja köpte dom kostade dom typ 3000.. Faan.. Blir såå tjurig... :mad: :mad: :mad:

Åhh jag som inte ska dit :p

Förlåt, MoQ, jag har förstört din tråd :p

Jag är grön av avund!
Är ute efter just såna stövlar och hade just börjat vänja mig vid tanken på att jag förmodligen kommer att få betala närmare 4 laxar. Så kommer du in här och släpper denna bomb. Skulle ju tjäna på att åka ner till B*rjes ToR för att köpa dem.

Synd bara att man aldrig vet vad som finns inne...

Dom är nog slut nu.. För som trådskaparen skrev så fanns det bara två par när hon varit där (tror jag väll hon skrev i af ? :p ) och i somras när jag var där fanns gissnignsvis ett tiotal totalt kanske ?
Så det var nog en modell som såldes ut billigt..! I somras kostade dom ju 1500:- (o det är ju billigt!) men nu hade dom tydligen sålt priset ytterliggare för att "bli av med dom".. eller nåt.. :p

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 123
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Samhälle Skriver den här tråden som spin-off på tråden om minskat bilåkande. Jag - och några fler - ser ju bilen som EN faktor av många när det... 2
Svar
32
· Visningar
2 724
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21