Veckans fynd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MoQ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 714
Sv: Veckans fynd?

Sarasara skrev:
Tips till dej!

Hehe..Jag har också väldigt långa/smala vader. (29 i vidd och 47 i längd :smirk: )

Jag köpte ett par stövlar från brogini www.brogini.com de finns i väldigt smala "vadvidder", mina är liite för breda men du kanske inte har lika smala vader som jag?

Kostade lite mer än 4000 med frakt och så..Tog ganska kort tid att få hem dom..

Dom är väldigt sköna och bra kvalitet. Det ända är att "märket" på sidan har ramlat av på ena stöveln..

Här är en bild på mina: http://groups.msn.com/saraaa03/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=17

Åååh:D dom är skit snygga! Hur lång tid tar det om man beställer därifrån? Vad kostar frakten? :confused:

Åh vilket fynd.

Modellen 600 med snörning o dragkedja har gått upp mkt i pris.
Kostar 4200:-

Tyckte att det var ok när jag beställde mina och betalade 3500:-
Kanonfina stövlar i vart fall med bra passform.

skulle köpa täcken på granngården
när jag fick syn på de efterlängtade
moutain horse läder tävlings chapsen svarta
kostar 800 annars fick dom för 550 , FYND :D
super nöjd :D
men sedan fick jag ju köpa täckena som tyvärr
inte hade rea priserna :/ :P haha
/ C

Infected skrev:
Åååh:D dom är skit snygga! Hur lång tid tar det om man beställer därifrån? Vad kostar frakten? :confused:

Tack hehe :p

Asså, i "vanliga" fall får man dom inom två veckor om dom finns på lagret. Men mina fanns inte på lagret så det tog 6 veckor innan jag fick mina eftersom dom var tvugna och sy dom och så :crazy:

Och dom kostar lite mer än 4000 inkl frakt

Ja,det fanns bara ett par kvar när jag köpt mina ,men de var större i storleken än mina 38:or.Har faktiskt aldrig haft stövlar med snörning och hög utsida,men det kan ju vara kul att vara snygg på tävling!
Tanken med mitt Börjesbesök var att köpa broddar,så nu blir det vatten och bröd resten av månaden!
Men det kan det vara värt!

Vissa har tur!
Inte ens JAG hann in och köpa innan min stl tog slut (en annan är väl rätt normal haha så de storlekarna går ju först...)
Det va nåt parti Sarm-stövlar de tog hem i somras, o sålde superbilligt :)

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 086
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 437
Senast: Edla
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
788
Senast: Lillefrun
·
Samhälle Skriver den här tråden som spin-off på tråden om minskat bilåkande. Jag - och några fler - ser ju bilen som EN faktor av många när det... 2
Svar
32
· Visningar
2 719
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka