Vem är konstnären?

pepp

Trådstartare
Eller vad säger man, fotografen?
35445
 
Åh nu kom jag att tänka på min hangup. Såg två surrealistiska tavlor i en galet inredd lägga på Hemnet. Tyvärr ett bra tag sen så den lär vara såld.
Det var två gigantiska porträtt av en man och en kvinna klädda i typ hovdräkt från 1600-talet. Ni vet pipkragar och hela kittet. Iaf när man såg närmare så var ögonen liksom felvända alt att de typ himlade fett obehagligt med ögonen. Kan inte släppa dessa haha. Hade lätt köpt dom om de fanns nånstans, men hur söker man på detta liksom :rofl:
 
Åh nu kom jag att tänka på min hangup. Såg två surrealistiska tavlor i en galet inredd lägga på Hemnet. Tyvärr ett bra tag sen så den lär vara såld.
Det var två gigantiska porträtt av en man och en kvinna klädda i typ hovdräkt från 1600-talet. Ni vet pipkragar och hela kittet. Iaf när man såg närmare så var ögonen liksom felvända alt att de typ himlade fett obehagligt med ögonen. Kan inte släppa dessa haha. Hade lätt köpt dom om de fanns nånstans, men hur söker man på detta liksom :rofl:
Bildsök på Google?
 
Husvagnen är en Cavalier, gissningsvis 70-tal. Det är (var) ett brittiskt märke med såvitt jag förstått även litet svensk historik. Bilden och magkänslan säger mig norra Europa, möjligen rent av Sverige.
Inget säger att bilden öht finns på internet, på gott och ont, så jag tror mer på att hitta andra sökvägar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det är fotografen och konstnären Crispin Parelius Johannessen bilder som bidragit till Sportbladets publicering om att dressyrryttarnas...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Idéstöld eller slump? Ett spelbolags reklamkampanj får två konstnärer att reagera.
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter ATG:s reklamfilm där människor beter sig som hästar har väckt uppmärksamhet. Dansföreställningen ”City horses” menar att det är en...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Gunnar
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
579
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp