Vem hjälpte mig sist? *kolla bredband*

MikaTela

Trådstartare
I höstas letade jag efter lämplig bredbandsleverantör i fasta nätet.
Tror det var ninsan som hjälpte mig från glocalnet och så nån som hjälpte mig från bredbandsbolaget.
Kom ju dock fram till att enda att som fungerade var telia.

Nu ska jag till och flytta ihop med pojkvännen och återigen ska vi försöka hitta ett lämpligt bredband, helst fast då jag redan sitter med ett mobilt.

Mobila bredband fungerar inte så meeegabra hemma hos honom, det fungerar men inte mycket mer så fast bredband vore ju önskvärt, gärna så billigt som möjligt med.

Även om ni inte kan hjälpa mig att kolla kanske ni har tips på olika bredbandstyper?
 
Sv: Vem hjälpte mig sist? *kolla bredband*

Med tanke på att det inte gäller samma situation eller samma sak så kan man lika gärna skapa ny! :grin:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 922
Senast: Yrsel
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 191
Senast: Wonna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 064
Senast: Magiana
·
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 014
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp