Vem ringa vid rattfyllo?

Har ringt två ggr sista året 1 gg person i diket luktar sprit , patrull 40 min bort gör bedömning " vi kommer inte hinna dit" visade sig fel tog över en timma innan dennes vänner var där och drog upp bilen 2 gången person som framför mig druckit 1,5 flaska vin på 50 min ragglar till bilen polisen åkte inte ens på ärendet trots reg nr förarens namn och position på avfärd " har ingen i närheten " var svaret detta är ändå Sthlms län så hur glesbygd ser ut vill jag inte ens tänka på :confused:

Har ringt två ggr sista året 1 gg person i diket luktar sprit , patrull 40 min bort gör bedömning " vi kommer inte hinna dit" visade sig fel tog över en timma innan dennes vänner var där och drog upp bilen 2 gången person som framför mig druckit 1,5 flaska vin på 50 min ragglar till bilen polisen åkte inte ens på ärendet trots reg nr förarens namn och position på avfärd " har ingen i närheten " var svaret detta är ändå Sthlms län så hur glesbygd ser ut vill jag inte ens tänka på :confused:

Sthlms län är också stort när bemanningen är gles.

Liknande trådar

Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 094
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 479
Senast: Cattis_E
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 190
Senast: Mint
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka