Venlafaxin

Hovis

Trådstartare
Jag har varit utan venlafaxin i helgen och har fruktansvärd yrsel och illamående pga detta. Finns det några sätt att lindra yrseln tills jag fått hem ny medicin?

Jag har varit utan venlafaxin i helgen och har fruktansvärd yrsel och illamående pga detta. Finns det några sätt att lindra yrseln tills jag fått hem ny medicin?
Jag fick snabbt och väldigt starka utsättningssymptom på venlafaxin så fort jag var utan. Se till att få ny medicin asap. Utsättning ska ske gradvis och försiktigt.

Venlafaxin är känt för att snabbt ge starka symptom om man inte tar medicin i tid. Kan vara så illa att du t.ex. inte ska köra bil bara tabletten blir få timmar senare än vanligt. När du väl får en ny dos går det över fort.
Hur groggy du än är så måste du släpa dig iväg till ett apotek bums, ringa jourläkare om du har slut på receptet. Det är enda lösningen och blir bara värre om du inte får det gjort kvickt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu är jag lite förvirrad och klockan är sen men jag hoppas någon kan svara här ikväll. Jag ska operera foten i morgon och har fått köpa... 2
Svar
21
· Visningar
1 007
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Skrev i en annan tråd om det här men kände att det behövdes en egen tråd. I korta drag har jag hostat i mer eller mindre omfattning... 2
Svar
24
· Visningar
2 420
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
336

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka