Veredus Olymic storlek?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Mella_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 4 043
Sv: Veredus Olymic storlek?

Puttar.

Finns det inga fler med de här skydden?

Jag ska beställa Veredus Olympic från 4dobbin (England)
Men där finns det inga storlekar att välja mellan?
Det står typ "Anatomically shaped shell", fast det kanske inte har med det att göra? :confused:

Jag får ju inte länka så googla 4 dobbin - Horse equipment - Boots - Tendon boots

jag ska också köpa skydd därifrån. Dock carbon gel modellen fram och olympic bak... Jag skickade ett mejl och frågade vilken storlek det var och hon svarade att det fanns i strl L just nu men att man kunde beställa storlek medium & small. Tror bara att det går om man skickar mejl till dom. Det skulle komma i lager senare.

Hej! Jag ska också köpa sånna skydd från england. Har du mätt med karborren också när du har mätt skyddet eller bara plasten? jag har en maxad D-ponny med normalgrova ben. Tror du att han kan ha M då? :P

Jag mätte bara plasten. Det kan den säkert, frågan är hur det blir på längden.

kl

Jag beställde vanliga Eskadron därifrån istället (311 kr :eek: ), vågar inte köpa Olympic ifall de inte passar. jag tror S blir för tight och M för långt.

Måste bara fråga er som har beställt, hur kommer ni betala och vad får ni ge för frakten ca? Börjar visst bli sugen att beställa därifrån... :d Kostar frakten samma oberoende vad ni beställer eller det går på vikten?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka