Veredus stable boots

manhattan_2006

Trådstartare
Någon som har sådana stallbandage med magneter? Är ni nöjda? Har dom andra utan magneter men vill höra om dom andra är bättre.

Sv: Veredus stable boots

Jag har de med magneter o de funkar jättebra. Förutom att mina hästar envisas med att bita o kliva på dem så de går sönder :smirk:

ok låter ju bra. Har du dom va en specifik anledning dvs öka blodcirkulationen eller minska svullnad som det står att dom ska göra?

Benen är torrare o finare än med vanliga paddar eller BoT tycker jag. Om ngn kota eller ben är lite varmt brukar de åka på o då är det oftast svalt dan efter.
Altså de är ju inga mirakelgörare men tycker att det absolut ger mer effekt än vanliga.

vad kostar dem? och vart kan man hitta dem? *PM om du inte vill länka här*

Jag köpte mina hos Equalityline när de såldes ut, kardborrarna skulle typ ändras... Tror de ligger på 1400kr paret o är E-line som är grossister.

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: dukie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka