Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en Verona från Walsall fast omdöpt till Jensen Exmoor och i dressyrmodell. Är mkt nöjd, den är mjuk och fin. Tror inte att Börjes är ngn snikvariant utan samma. Flaten har jag inte testat men som sagt dressyrsadeln är mjuk och trevlig, Patsy klagar inte heller. :smirk:
Jag skrev JENSEN och nog är det samma sadel alltid, jag har klämt på båda.
Modellen är döpt till Verona av sadelmakarna i Walsall som tillverkar sadeln. Enda skillnaden mellan Börjes och Jensen är att Jensen har ett större urval av bomvidder och sitsstorlekar.
Blev lite sur när jag upptäckte det när jag fått hem sadeln men som tur är så har jag inte betalat mer än vad jag hade gjort om jag köpt den från Börjes.
det var kanske lite luddigt av mig, börjessadeln och den sadel som tillverkades av jeffries och som hette verona är INTE samma sadel, jensensadeln och börjessadeln kanske är samma, ser lika ut.
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Gravid - 1år Det där läste jag också alldeles i början eller om det var innan vi försökte. Men jag tänker hade det varit någon påtaglig risk hade det...
Hästmänniskan Alternativ 1 kan innebära problem även för dig! Alla hästar klarar inte av den typen av hästhållning psykiskt, har du otur får du ju en...