Verona Flat Seat

Har en Verona från Walsall fast omdöpt till Jensen Exmoor och i dressyrmodell. Är mkt nöjd, den är mjuk och fin. Tror inte att Börjes är ngn snikvariant utan samma. Flaten har jag inte testat men som sagt dressyrsadeln är mjuk och trevlig, Patsy klagar inte heller. :smirk:
 
det är INTE samma sadel! som jeffries verona och börjes verona,
 
Jag skrev JENSEN och nog är det samma sadel alltid, jag har klämt på båda.

Modellen är döpt till Verona av sadelmakarna i Walsall som tillverkar sadeln. Enda skillnaden mellan Börjes och Jensen är att Jensen har ett större urval av bomvidder och sitsstorlekar.

Blev lite sur när jag upptäckte det när jag fått hem sadeln men som tur är så har jag inte betalat mer än vad jag hade gjort om jag köpt den från Börjes.
 
det var kanske lite luddigt av mig, börjessadeln och den sadel som tillverkades av jeffries och som hette verona är INTE samma sadel, jensensadeln och börjessadeln kanske är samma, ser lika ut. :confused:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 208
Senast: iNHALE
·
Hästvård Brottas med mugg/rasp just nu och idag kom svaret på odlingsprovet. Han har två bakterier varav den ena är resistent. Fick då hippotrim...
Svar
8
· Visningar
446
Senast: tuaphua
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag vet egentligen vilken ras som jag skulle ha om jag skulle ha en egen hund och det är golden retriever. Men tycker ändå att det...
Svar
19
· Visningar
1 810
Senast: yamyam
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
289
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp