JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Veterinär anklagad för att vilseleda länsstyrelsen
Moderator
Hästnyheter
En veterinär misstänks för att ha spridit multiresistenta bakterier till tre hästar. Länsstyrelsen i Skåne har anmält veterinären till...
Hästnyheter
En veterinär i Skåne får en erinran av Ansvarsnämnden för djurens hälso- och sjukvård efter flera brister när ett besiktningsintyg...
Hästnyheter
En hästägare i Kramfors som fick sina hästar beslagtagna och sedan vann mot länsstyrelsen anmälde länsstyrelsens veterinär. Anmälan...
Hästnyheter
En veterinär i Linköping som fått många klagomål om allvarliga brister anmäls nu till Ansvarsnämnden för djurens hälso- och sjukvård...
Husvagnsrenovering
Fritid Jag kan tänka mig det, och att de kanske blir skrynkliga/tappar formen hyfsat snabbt? Men är det en liten arbetsinsats och en liten peng...
Brie
Alldeles nyss
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Marklyftsmåndag och jag är tillbaka på sambons upplägg. Första lyftet på 85 funkade inte riktigt. Tror att jag övertänkte. Sen gav jag...
Nordthor
10 minuter sedan
Svar: 1 582
Visningar: 50 254
Allmänt
Kriget i Ukraina, 2023 -
Samhälle https://www.reuters.com/world/europe/ukraines-zelenskiy-speaks-new-pope-leo-about-children-abducted-by-russia-2025-05-12/
Bra tecken...
MJLee
12 minuter sedan
Svar: 837
Visningar: 60 227
Allmänt
Dalmatiner
Hundavel & Ras Det känns lite konstigt när du avfärdar andras erfarenheter av rasen bara för att du har en annan, men samtidigt hänvisar till...
Malibu_Stacy
1 minut sedan
Svar: 60
Visningar: 1 845
Hund
Retrievertråden
Hundträning Tack för bra tips! Jag tänker att en skillnad också är att du tränar retriever "på riktigt". Jag siktar ju inte på jaktträning...
Capybara
5 minuter sedan
Svar: 1 278
Visningar: 106 604
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår hane hade en lite långdragen magsjuka i vintras. Förloppet var ungefär det du beskriver - först diarré ett par-tre dygn och sedan...
Roheryn
Idag kl 12:21
Svar: 17
Visningar: 498
Hund
Annonsera Mera VIII
Gnägg "Glad ponny för ryttare med egenbalans" är ändå en bra rubrik :D
Sryoqwe
4 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Har du det mjuka (flexi-soft) eller lite hårdare Mullen) trust-bettet? Pärlan går på ett trust-bett som jag gissar är ett flexi-soft när...
Gabby_Ossi
27 minuter sedan
Svar: 695
Visningar: 60 834
Grenar
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Mitt andra sto är på dygn 312 men har redan satt juver som en ko och står och kliar rumpan mot boxdörren hela nätterna. Vad tror ni, kan...
chiiliacanth
39 minuter sedan
Svar: 93
Visningar: 9 712
Avel