veterinär besiktning

tezzie82

Trådstartare
om jag tar över förra ägarens försäkring är det ändå bra att göra en besiktning? måsta man det eller gäller försäkringen som vanligt ändå?

Sv: veterinär besiktning

Normalt om du inte gör några förändringar så brukar det inte behövas något alls för att ta över försäkringen. Bara en del pappers arbete med uppgifter på den nya äagaren.
Ska du höja den så kan spela roll hur mycket du vill höja. Ibland räcker det med att ombudet kommer ut och ser så att hästen är hel och frisk, ibland krävs veterinärintyg.

Sv: veterinär besiktning

jag har fixat tid för besiktning nu. jag gör det ifall att det skulle vara eller bli ngt problem. tack för svaret :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 078
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 036
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i... 2
Svar
27
· Visningar
4 346
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 559
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21