Bukefalos 28 år!

vetrinären

K

krristin

nu komme snart veterinären..de e de värsta jag vet!!
hästen min har trampat ner i ett halvmeter djupt hål, bland en massa stenar i hagen..de känns som att det är mitt fel!!
tyckte att jag hade kollat över hagarna ordentligt f¨rån faror..men nej!
bara det blir bra igen:(
 
Sv: vetrinären

Det är sånt som händer! Det kan ju ha legat saker över så du missat det! Min häst trampade ner i en brunn som var på gödselplattan,det låg lock på, men troligtvis har hon gått precis på sidan! Jag hade inte en aning om att det fanns där, pga att det var massa gegg som låg över! Kände oxå att det var mitt fel! Hon fick en lång reva och var jämntjock i benet över en vecka! Hoppas det går bra!
 

Liknande trådar

Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
20 678
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 247
Senast: Bee
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 046
Senast: Keb71
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 767
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp