vettig epilator?

Hmm.. googlade lite på IPL-laser, stod om hudskador osv... kan man vara säker på att sånt där är ofarligt i längden?
Ljus hy och mörkt hår - check!

Den du köpte täcket av har kollat upp det där innan hon köpte epilator efter att ha testat min. Tror du förstått att den här personen är rätt noggrann.
Som jag förstod det ska det funnits lite för många missar även utfört på salong, av utbildad personal, med godkänd maskin och i nutid för att hon skulle våga iaf.

Så var försiktig och kolla upp noga känner jag! Jag har personligen inte gjort mer än snabbgooglat. Men jag fick höra lite historier som jag inte vill vara med om själv.
Just laser och brännskador är för mig betydligt värre än om man tycker det gör ont att epilera/vaxa..
Vilket fö inte alla tycker är helt obehagligt.. :P
 
Den du köpte täcket av har kollat upp det där innan hon köpte epilator efter att ha testat min. Tror du förstått att den här personen är rätt noggrann.
Som jag förstod det ska det funnits lite för många missar även utfört på salong, av utbildad personal, med godkänd maskin och i nutid för att hon skulle våga iaf.

Så var försiktig och kolla upp noga känner jag! Jag har personligen inte gjort mer än snabbgooglat. Men jag fick höra lite historier som jag inte vill vara med om själv.
Just laser och brännskador är för mig betydligt värre än om man tycker det gör ont att epilera/vaxa..
Vilket fö inte alla tycker är helt obehagligt.. :P
Hmm.. ja, jag ska absolut kolla upp det noga innan. Nu ligger den där i en prisklass som gör att den inte är aktuell på bra länge dock. Men tack för info!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej vänner! Kort version: Har ni något tips på en epilator att använda på underlivet? Lång version: Jag vill ta bort allt hår från...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 001
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel
Dagbok Började med sittgympa och bassäng, där vi stod som packade sillar. Hur Vintersol tänkt och planerat där, förstår jag inte.... Likaså med...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Tofs
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 913
Senast: Snurrfian
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 849
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp