vettig epilator?

Hmm.. googlade lite på IPL-laser, stod om hudskador osv... kan man vara säker på att sånt där är ofarligt i längden?
Ljus hy och mörkt hår - check!

Den du köpte täcket av har kollat upp det där innan hon köpte epilator efter att ha testat min. Tror du förstått att den här personen är rätt noggrann.
Som jag förstod det ska det funnits lite för många missar även utfört på salong, av utbildad personal, med godkänd maskin och i nutid för att hon skulle våga iaf.

Så var försiktig och kolla upp noga känner jag! Jag har personligen inte gjort mer än snabbgooglat. Men jag fick höra lite historier som jag inte vill vara med om själv.
Just laser och brännskador är för mig betydligt värre än om man tycker det gör ont att epilera/vaxa..
Vilket fö inte alla tycker är helt obehagligt.. :P

Den du köpte täcket av har kollat upp det där innan hon köpte epilator efter att ha testat min. Tror du förstått att den här personen är rätt noggrann.
Som jag förstod det ska det funnits lite för många missar även utfört på salong, av utbildad personal, med godkänd maskin och i nutid för att hon skulle våga iaf.

Så var försiktig och kolla upp noga känner jag! Jag har personligen inte gjort mer än snabbgooglat. Men jag fick höra lite historier som jag inte vill vara med om själv.
Just laser och brännskador är för mig betydligt värre än om man tycker det gör ont att epilera/vaxa..
Vilket fö inte alla tycker är helt obehagligt.. :P
Hmm.. ja, jag ska absolut kolla upp det noga innan. Nu ligger den där i en prisklass som gör att den inte är aktuell på bra länge dock. Men tack för info!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
556
Senast: Jahopp
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
268
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 225
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur