Vi älskar våra hundar så mycket att...

Aningsfull

Trådstartare
Vi låtat göra en väggmålning av dom hemma. :D

Vi har alltid sagt att den där väggen bara skriker fondvägg och funderat i snart ett år på vad tusan vi ska göra av den väggen. Så igår gjorde vi nåt åt den och såhär såg det ut. En ren och skär hyllning till våra 4-benta ;)

8780715.jpg

Sv: Vi älskar våra hundar så mycket att...

Superläckert!! Hade platsat i vilket heminrednings-program som helst!

Vi låtat göra en väggmålning av dom hemma. :D

Vi har alltid sagt att den där väggen bara skriker fondvägg och funderat i snart ett år på vad tusan vi ska göra av den väggen. Så igår gjorde vi nåt åt den och såhär såg det ut. En ren och skär hyllning till våra 4-benta ;)

8780715.jpg

Jätte fin bild/vägg!!:D Om de är du som måäat så vår du görna komma till mej åxå =)

Jag vill åxå ge en hyllning till mina små djur =) men de skulle ju bli ett gäng med väggar till det =)
men sp snyggt... villvillvill jag åxå, ja som håller på å målar hemme nu.

Hahahaha jag bara döör-Ni(konstnären) har VERKLIGEN fångat Julie!!:rofl: :love:
Jag bara Älskar tänderna och blicken på henne-så "äkta" Julie som det bara kan bli!:love:
Men även Harry vart oerhört bra han med,han som alltid skuttar och har sig-Näe helt underbar väggmålning!:p

Oj vad fint!
Jag skulle också velat haft en sån vägg med harley och douglas..trots att han inte finns mer är det ändå dom två.:cry:

Det är en kompis till mig som målat den. :)
Han är jätteduktig. Även han som gjort min tatuering. :)

Det är bra att känna någon med konstnärliga talanger. :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 481
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 068
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 424
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 570
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?