Vi har köpt lägenhet!

Döljer sådana där tunna gardiner sol ljuset som kommer in bra? Har sol som lyser på tvn å detta kanske är en bättre löning än att ha rullgardinen nere å det blir mörkt.

Det räcker inte tyvärr.
Jag har mörkläggningsgardiner och tunna, vita i spets.
Jag gillar ljus så har satt de ljusa ytterst eftersom rummet känns så mörkt annars. Mörkläggningsgardinerna tar bort ljuset helt, perfekt när man ska se på tv eller spela 😁
 
Det räcker inte tyvärr.
Jag har mörkläggningsgardiner och tunna, vita i spets.
Jag gillar ljus så har satt de ljusa ytterst eftersom rummet känns så mörkt annars. Mörkläggningsgardinerna tar bort ljuset helt, perfekt när man ska se på tv eller spela 😁
Något bra förslag på hur man får ut mörkläggningsgardinerna enda till kanten? Gardinstången hänger ut en bit från väggen.
 
Något bra förslag på hur man får ut mörkläggningsgardinerna enda till kanten? Gardinstången hänger ut en bit från väggen.

Tyvärr inte 😔
Mitt fönster är inramat.
IMG_20200714_105517.jpg
 
Har du ett djupt fönster kan det fungera med en duschstång, jag har det i mitt sovrum. Har även duschstång i köksfönstret. Vanlig stång överst, duschstång nedre halvan för att slippa borra.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag tänkte höra lite här hur ni hade gjort i min situation, vad ni tycker blir bäst. Kanske någon av er har gjort liknande och har lust...
2
Svar
22
· Visningar
2 283
Hemmet Idag fick jag tillträde till min nya lägenhet och glad i hågen åker jag dit och inser att alla ytskikt behöver göras nåt åt! Jag kanske...
Svar
8
· Visningar
2 787
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp