Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, @Voff , vi ses fortfarande. Det är inga himlastormande kärlekskänslor. Jag gillar honom och vi har bra sex. Det kanske är det här som är att ha en sk knullkompis!?
en massa text---------- mera text....................................
........................mycket text ......................
Därför har jag svårt att se någon framtid tillsammans med honom.
Men jag har pausat mitt konto på HP för jag orkar inte leta vidare just nu.
@Voff Hur länge nätdejtade du innan du fick din fullträff?Och hur många dejter gick du på?
precix.. ONS ,nee
Som singel så kan man ibland hata att vara ensam men samtidigt känna att man inte vill inleda en seriös relation. Tyvärr finns det få kvinnor som enbart vill ha en fysisk kontakt, eller bara träffas för en , resa, trevlig middag, ett glas vin och "nått mer" utan att sedan vilja ha känslomässigt mer i slutändan. Det är synd.
Jag är en seriös, manlig man som vill ha just så. En trevlig stund, mys och xxx. Vänder man sig till sexkontaktsajter så är det fullt fokus enbart på sex. Vänder man sig till andra sajter är det fokus på förhållanden. Jag vill ha någonting däremellan. Vart finner man det?
Därmed inte sagt, att det INTE kan växa till ett "riktigt"förhållande, men för nu
@Voff Ha ha! Så för dig gällde alltså tiodejtersregeln ganska precis!![]()
precix.. ONS ,nee
Som singel så kan man ibland hata att vara ensam men samtidigt känna att man inte vill inleda en seriös relation. Tyvärr finns det få kvinnor som enbart vill ha en fysisk kontakt, eller bara träffas för en , resa, trevlig middag, ett glas vin och "nått mer" utan att sedan vilja ha känslomässigt mer i slutändan. Det är synd.
Jag är en seriös, manlig man som vill ha just så. En trevlig stund, mys och xxx. Vänder man sig till sexkontaktsajter så är det fullt fokus enbart på sex. Vänder man sig till andra sajter är det fokus på förhållanden. Jag vill ha någonting däremellan. Vart finner man det?
Därmed inte sagt, att det INTE kan växa till ett "riktigt"förhållande, men för nu
precix.. ONS ,nee
Fast jag är av kvinnligt kön och känner nog att just det där skulle jag helst ha. Det behöver inte vara gnistor och kärlek vid första ögonkastet och löften om att spendera resten av livet tillsammans. Kul och trevligt just nu är alldeles lagom. Blir det mer och det känns rätt så är det en trevlig bonus.precix.. ONS ,nee
Fast är det oseriöst att ha den typen av relation, så länge man är ärlig med det? För en relation är det ju, sen om det är en kk eller vad man vill kalla det spelar ju mindre roll. Att ses för att ha kul, lite närhet och sex ibland och någon att göra saker med utan att lova guld och gröna skogar är ju en relation det med.precix.. ONS ,nee
Fast är det oseriöst att ha den typen av relation, så länge man är ärlig med det? För en relation är det ju, sen om det är en kk eller vad man vill kalla det spelar ju mindre roll. Att ses för att ha kul, lite närhet och sex ibland och någon att göra saker med utan att lova guld och gröna skogar är ju en relation det med.
Fråga till alla. Hur bra tycker ni det ska kännas när ni skriver för att det ska kännas lönt att träffa personen? Kan det finnas saker som ibland slinker igenom när personen skriver som ni tycker mindre hos denne men att ni bortser från det?
Vet inte hur jag ska göra men min träff, vill inte träffa han hemma hos honom längre det känns inte så "bra" att göra så, så tänkte se om han kan tänka sig bara ta en promenad inne i stan eller så, vill han inte ses på det sättet så bör jag ju dra öronen åt mig.
Har märkt lite småsaker som gör att det hela sjunkit lite grann, han är 4 år yngre än mig och uppenbarligen lär vi ju inte vara riktigt på samma "nivå" bla, jag var ju dock som han är nu när jag själv var i den åldern och alla "mognar" ju till sig med åren. Har mest tappat energin lite tyvärr så vet inte om jag känner för att ses just nu men samtidigt drar jag mig ur nu så är risken stor att det inte blir något eftersom han är mer på nu själv. Det är ändå roligt att skriva med han oftast, men jag vet ju dessutom inte hur seriös och intresserad han är men hur frågar man det utan att vara för utfrågande![]()
Jag hade börjat med att träffas och de skrivna smågrejerna hade fått jämföras med verkligheten. Seriositetsnivå känns ganska tidigt att ta upp innan ni setts IRL. Hur vet du ens själv att du är seriöst intresserad?
Menar vad man är ute efter, om man är intresserad går ju såklart bara veta när man setts. Jag vet att jag letar efter ett förhållande som kan hålla på lång sikt, alltså tex inte det som diskuterades ovan och är intresserad av denna person. Det jag inte har en aning om är vad han är ute efter, om han letar efter vem som hellst för något kort och halvseriöst eller om han letar efter kärlek och "rätt" person.
Menar vad man är ute efter, om man är intresserad går ju såklart bara veta när man setts. Jag vet att jag letar efter ett förhållande som kan hålla på lång sikt, alltså tex inte det som diskuterades ovan och är intresserad av denna person. Det jag inte har en aning om är vad han är ute efter, om han letar efter vem som hellst för något kort och halvseriöst eller om han letar efter kärlek och "rätt" person.