R
Raderad medlem 94602
Då fortsätter vi väl?
Kommer vi att hitta det vi söker på nätet?
Kommer vi att hitta det vi söker på nätet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då fortsätter vi väl?
Kommer vi att hitta det vi söker på nätet?![]()
Kommer vi kunna hålla oss till ämnet,Kommer vi att hitta det vi söker på nätet?![]()
Haha.. Jag hoppas jag kommer det. Men har haft en paus nu då jag haft så mkt annat men ny hoppas jag komma igång igen.
Kommer vi kunna hålla oss till ämnet,
eller ska vi återigen dränka ämnet i ändlösa diskussioner om vad det är vi verkligen diskuterar?
Såg inte Ullos förslag förrän efter jag gjort mitt inlägg,Hoppas det. Därför valde jag att helt gå på Ullos förslag om trådnamn![]()
Hoppas det. Därför valde jag att helt gå på Ullos förslag om trådnamn
Fanns ett bra förslag till för det övriga pratet.
Attans då uteslut ni ju mig och min "dejt"![]()
Vadå var det ingen nätdejt? Du kan nog få hänga på ändå om det är en "vanlig" dejt.![]()
Hur raderar man sin profil/avslutar sitt medlemskap på pannakakan, jag hittar inte?
Lika bra att jsg "outar" mig: hade sex med gulliga fikakillen.
Det var bra!![]()
Jag trodde inte jag skulle få träffa min dejt i helgen. Det var planerat att vi skulle se men jag hamnade på sjukhus istället
Det är en njursten som fastnat och ställer till det för mig.
Jag blev superglad när min dejt besökte mig på sjukhuset dock. Det värmde och hon köpte tidningar och mobilladdare åt mig
Hon visste ju att jag låg här men visste inte att hon skulle komma. Det värmde mycket 
Jag pratar med en kille på en annan dejtingsite än HP och nu vill han träffa mig.![]()