Permanent make up eller strunta i att sminka av sig på kvällen, bara fyller på dagen efter?Om man alltid ska vara fixad- hur gör man då på morgnarna?
Går upp tidigare än partnern och fixar sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Permanent make up eller strunta i att sminka av sig på kvällen, bara fyller på dagen efter?Om man alltid ska vara fixad- hur gör man då på morgnarna?
Går upp tidigare än partnern och fixar sig?
Permanent make up eller strunta i att sminka av sig på kvällen, bara fyller på dagen efter?![]()
![]()
Fast frågan var ju sminkad eller inte, inte hur det skulle se ut!Mitt smink brukar ha en tendens att möblera om sig om jag skulle sova med det kvar i ansiktet någon gång. Brukar ge ett betydligt värre intryck än sminklös![]()
Fast frågan var ju sminkad eller inte, inte hur det skulle se ut!![]()
Grattis till en ömsesidig bingo i Nätdejtingstombolan, @Agapi!
Denna kombination brukar hålla bättre i längden.Eew kostymkillen... Nej det hade bara kunnat sluta på ett sätt. Han såg ju ut som en gud men hans personlighet... nej. Den nya förmågan är tvärtom, han har inte riktigt utseendet men personligheten är fin![]()
Angående att fixa till sig... Jag har en bekant som tycker att om man är hemma hela dagen medan partner är på jobb bör man fixa till sig lagom till att partner kommer hem. Dvs inga mysbyxor och såklart sminka sig, kanske platta håret... Jag såg nog ut såhär:när hon berättade
Själv byter jag om till "hemmakläder" direkt jag kommer hem, sminkade mig mer förut men nu för tiden är jag för lat för att orka tvätta bort det om kvällarna
Jag skulle aldrig orka leva i ett förhållande där jag inte fick vara mig själv.
Angående att fixa till sig... Jag har en bekant som tycker att om man är hemma hela dagen medan partner är på jobb bör man fixa till sig lagom till att partner kommer hem. Dvs inga mysbyxor och såklart sminka sig, kanske platta håret...
Det låter som om din vän har lusläst handböcker för hemmafruar från typ 40-talet...
Min spontana reaktion om detta:
Vilket roligt skämt!!!