Sånt märker inte jag heller. Å andra sidan visar jag nog inte heller särskilt väl om jag gillar någon.Har börjat fundera det här med Hur man vet om killar är intresserade eller inte. Hur vet man det? Jag märker det verkligen inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt märker inte jag heller. Å andra sidan visar jag nog inte heller särskilt väl om jag gillar någon.Har börjat fundera det här med Hur man vet om killar är intresserade eller inte. Hur vet man det? Jag märker det verkligen inte.
Jag är nog tvärtom, tror jag visar det rätt bra men är dålig på att märka det själv.Sånt märker inte jag heller. Å andra sidan visar jag nog inte heller särskilt väl om jag gillar någon.
Gokväll-firar födelsedagen med att bara ta det lugnt å göra inget- dvs katten på benen å datorn i knät
Plingade till i inkorgen att jag hade ett meddelande på MP- å där slutade jag å betala för 3 månader sen....Näväl-loggade in å så att det var ett ja- men jag kunde inte läsa det om jag inte blev medlem- ATTANS eualia-99kr X 6 senare kunde jag läsa följande "Du bor lite för långt bort.. Men lycka till i letandet!! "-Jag hade skrivit till henne i våras- dyra läropengar
/s
Har börjat fundera det här med Hur man vet om killar är intresserade eller inte. Hur vet man det? Jag märker det verkligen inte.
![]()
Snälla, vad är det för fel på sex?
Vuxenmys är vidrigt, vidrigt, vidrigt och hör hemma på Familjeliv med sina myspinnar och vitkiss!![]()
Duktig kisse!Mitt ex mutade sig in i kattens hjärta med skinka och leverpastej! Katten svarade med att bita honom i fötterna när vi låg i sängen.![]()
Precis...men ett halvår senare å det kostade mig 600 kr å få läsa att jag bodde för långt bort.....6 MILJo men då fick du ett svar, pratades mkt om det i en tidigare tråd att folk aldrig svarade. ..
Ingen dag är helt händelselös, och varje dag innehåller något bra. Det är din inställning som påverkar om du ser vad som händer och vad som är bra, det är ingen utomstående som kommer att berätta det för dig.Precis...men ett halvår senare å det kostade mig 600 kr å få läsa att jag bodde för långt bort.....6 MIL
kram å gonatt till alla som känner att dom behöver det...nu ska jagf sooova...... 11 min kvar av en helt händelselös dag![]()
alazzi kom hem. du vill ju inte vara där. det känns ibland som du går under. kramar i miljoner!!!!
Precis...men ett halvår senare å det kostade mig 600 kr å få läsa att jag bodde för långt bort.....6 MIL
kram å gonatt till alla som känner att dom behöver det...nu ska jagf sooova...... 11 min kvar av en helt händelselös dag![]()
Jag sitter ju fast här i Tyskland pga av dottern. Hon har ju rätt till båda sina föräldrar men nu känns det som om jag måste härifrån och hon får stanna i Tyskland med pappan. Jag går sönder. Jag dör en bit varje gång som hon har varit hos pappan för där är allt så mycket bättre än vad jag kan erbjuda. Jag har ju en depression så jag har svårt att få saker gjorda. Och pappan tjänar ju bra 3 gånger så mycket som jag gör, så han har ju råd att köpa dottern. Och det gör han också. Hon ville fira nyåret med mig här på gården, men då köper pappan henne genom att lova henne en snowboardkurs i alperna. Sånt har ju inte jag råd med.