Jag provat.Jag hoppar in i trådenJag har en kompis som starkt uppmanar mig att börja nätdejta men jag är totalt lost på området
![]()
Men prova!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag provat.Jag hoppar in i trådenJag har en kompis som starkt uppmanar mig att börja nätdejta men jag är totalt lost på området
![]()
Precis...men ett halvår senare å det kostade mig 600 kr å få läsa att jag bodde för långt bort.....6 MIL
kram å gonatt till alla som känner att dom behöver det...nu ska jagf sooova...... 11 min kvar av en helt händelselös dag![]()
Jag provat.men man måste nog vara lite våghalsig om det ska funka. Vilket jag verkligen inte är.
Men prova!
Gör det!Jag ska prova!
Är det någon som provat badoo-appen? Den vill att man ska logga in via Facebook och jag undviker alltid det alternativet men tydligen får man inte tillgång till hela appen om man loggar in med mail![]()
Ja här mår jag inte bra. Men jag klarar inte att organisera en hemflytt heller i dagsläget. Det kräver för mycket. Men jag märkte att jag var lugnare när hon bodde hos pappan, jag hade mindre oro. Jag vill att hon bor hos honom mer men hon vill inte det ännu.
Jag hoppas det ger sig snart. Annars får Buke organisera en flytt åt dig!
Åtminstone bra att kvaliteten på de inkommande mailen förbättrat sig ordentligt. Din erfarenhet av profilförändringen borde stoppas ned i någon manual för buke-nätdejting.Jag får väldigt få mail nu när jag ändrat profilen, men de som skriver skriver i alla fall och berättar om sig själva och verkar uppriktigt intresserade. Så det är stor skillnad.
Dessvärre bor folk fortfarande åt helskotta fel så att vettiga möten ändå inte är möjliga.
Att det ska vara så jäkla svårt...!
Jag har den, och det är inga problem att logga in med mail, du kan se och skriva till alla ändå!Jag ska prova!
Är det någon som provat badoo-appen? Den vill att man ska logga in via Facebook och jag undviker alltid det alternativet men tydligen får man inte tillgång till hela appen om man loggar in med mail![]()
TackarJag har den, och det är inga problem att logga in med mail, du kan se och skriva till alla ändå!
Här står det tvärstill nu, händer verkligen ingenting. Smålänningen tycks ha lugnat sig och hör knappt av sig alls längre tack och lov. Muskelkillen började ju höra av sig igen, men han är så fåordig att det bara blir tråkigt. Dessutom bor han för långt bort.
Jag är så kräktrött på att vara singel![]()
http://www.expressen.se/tv/noje/de-gifter-sig---med-nagon-de-aldrig-hort-talas-om/Jag med.. men samtidigt orkar jag inte riktigt ta tag i dejtandet.. haha..
kan inte den perfekta mannen bara dyka upp i mitt liv?![]()
Jag ska prova!