Det är så jag har räknat med. Och det tänker jag inte göra.Om du påbörjade penicillinkuren idag så smittar du inte efter imorgon kväll och du borde dessutom må betydligt mycket bättre redan på lördag! Så ge inte upp hoppet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så jag har räknat med. Och det tänker jag inte göra.Om du påbörjade penicillinkuren idag så smittar du inte efter imorgon kväll och du borde dessutom må betydligt mycket bättre redan på lördag! Så ge inte upp hoppet![]()
Kan det vara så att det går i vågor? Olika omsättning på olika sajter vid olika perioder.
Jag testade ju HP under ett halvår men ledsnade på att att var samma singlar hela tiden.Testade sedan Mötesplatsen och där var utbudet och omsättningen större. I alla fall just då.
Jag har ju inte testat något mer än HP. Och hur länge var jag aktiv? Två dagar? Men det hände ju en hel del under de dagarna ja.Så kan det ju vara. MP testade jag vid två olika tillfällen. Ett sånt där 3 månadersabonnemang. Var ca året emellan. Kände igen många från gången innan. Har även sett en de av dem på HP. Iom att HP är gratis tror jag många testar tvåsajter samtidigt. Jobbar brett
HP har jag bara varit på i mån med en 2 veckors paus inräknad. Men har tyckt det var en hel del aktivitet. Kanske en bra "fas"![]()
Det här är inte skoj! Har precis påbörjat en tio dagar lång penicillinkur mot halsfluss. Jag skulle ju åka ner till Mr Biljard i helgen.Känns ju inte helt juste att åka ner när jag är sjuk.
Det känns som om det finns en risk att jag vill slicka honom i halsen ja...Efter tre dagar med penicillin så smittar du inte och du bör absolut vara feberfri. Jag var ju SM-mästare i Halsfluss 2011. Så en söndagsdejt borde ni absolut kunna ta
Du kan ju ge fanken i att slicka honom i halsen för att vara på en säkra sidan men det är väl ett värdelöst tips som aldrig kommer att funka![]()
Varför inte? Mer än smittrisken?
Det känns som om det finns en risk att jag vill slicka honom i halsen ja...Han är ju helt jefla amazing!
![]()
Haha jaa, det vore något.Ha munkorg på dig din desperado!!!
(ska jag säga efter gårdagens mirakel)
Han kanske gör som du, tänker på dig hela tiden - men tar inte kontakt, utan väntar på att du ska ta första steget?Har haft en dålig magkänsla hela dagenNär jag får den här känslan har jag alltid rätt. Har inte hört av mig till honom på hela dagen (fastän han är den enda jag tänker på), och han har inte hört av sig till mig. Lika bra att köpa crazy cat lady-starter kit nu
![]()
Han kanske gör som du, tänker på dig hela tiden - men tar inte kontakt, utan väntar på att du ska ta första steget?
Jag brukar inte skriva i den här tråden, eftersom jag inte nätdejtar (än i alla fall). Men jag läser ibland. Och nu har ditt inlägg tydligen satt spår i mina drömmar.Luuuugn. Jag har hämtat son i skola mm också.
Tja....vad ska man säga. Det var inte sådär allmänt trevligt utan helt fantastiskt jäkla underbart!!!!!!
Jag har NJUTIGT varje sekund. Tjohoo vad det fanns kemi. Ömsesidig
Har nästan hånglat ihjäl mig.
Vi ska ses nästa vecka som planerat och går det så ev på söndag.
Var snudd på sorgligt att skiljas åt![]()
Jag brukar inte skriva i den här tråden, eftersom jag inte nätdejtar (än i alla fall). Men jag läser ibland. Och nu har ditt inlägg tydligen satt spår i mina drömmar.
I natt har jag nämligen drömt om dig och din dejt! I drömmen oroade du dig lite för att han var för noga och petig, och han oroade sig lite för att du var för slarvig. Det visade sig att ni visserligen var lite olika på den punkten, men inte så stora skillnader att det påverkade negativt. Ni hade så trevligt när ni träffades och hans yngsta dotter (har han barn?) ville att ni skulle flytta ihop genast. När jag vaknade ville jag somna om - tillbaka till glädjen, nyfikenheten och värmen.
Alltså,från sanndrömmaren
![]()
Ni är heta på gröten! Och då menar jag att tjuvpresentera barnen för respektive!!Lustigt. Vi har ju pratat om hur man är som människa....ordningsam eller slarvig, men det är jag som är den nogranna och han mera slarver.
Japp han har barn. Ska träffa han+barn om en stund. Vi ska ut i skogen med våra hundar och ungar och grilla korv. Första gången vi träffar barnen så vi får väl se vad de tycker. Vi kör ett enkelt "kompisupplägg". Inget tuttinutt. Mest för alla ska få en "kik" på varandra på ett okrystat sätt i en aktivitet.
Kommer bli rena tortyren att inte ta lite på varandra!!
Nej det tror jag inte. Det är i princip alltid jag som skriver först. Jag vet inte om han bara inte är nån som skriver så mycket, eller om han bara inte riktigt är så intresserad..