Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utan att själv nätdejta (och vägrar känna mig diskvalificerad ur den här tråden för det!Fick dessutom ett meddelande nyss att han tyckte det "verkligen var jättetrevligt att få träffa mig", såå trevlig är jag väl inte(ne jag har inget vidare självförtroende). Gillar han mig på riktigt? gillar han mig bara för att jag är en tjej som visat intresse? är det sista meddelandet tecken på att han är föör på? vill han bara ha en "sak"? mycket tankar just nu
![]()
Håller med, de flesta klagar ju på att de inte hör av killen på flera dar istället, så kändes det bra så var glad att han hörde av sig igen, annars hade du väl analyserat varför du inte hört ngt.Utan att själv nätdejta (och vägrar känna mig diskvalificerad ur den här tråden för det!) så tycker jag verkligen inte att det är för "på" eller indikerar något outsagt att han skickar ett sånt mess?
Det är vanlig hyfs i min värld att sas "tacka för senast" och han gör det ju på ett för mig vettigt sätt utan att skriva en massa dravel med puss och sånt när ni uppenbarligen inte nått det stadiet.
Nä, om du också tyckte det var trevligt att få träffa honom så gör det igen?
Varför är det så många tjejer som har bilder på sig själv när dom var yngre och smalare!? Jag tycker det är falsk marknadsföring.
Vänd på frågan, varför är det så många karlar som har gamla bilder på sig själva?Varför är det så många tjejer som har bilder på sig själv när dom var yngre och smalare!? Jag tycker det är falsk marknadsföring.
Vilket osökt får mig att tänka på en arbetskamrat en sommar. Hon hade mailat och pratat med en kille och han skulle komma och hämta upp henne. Han hade glömt att berätta en sak dock. Han var dvärgväxt. Hon blev så ställd att hon bara stängde dörren.Det lär ju gå mindre bra när man väl träffas irl också om man gör så, men det kanske de inte tänker på.![]()
Utan att själv nätdejta (och vägrar känna mig diskvalificerad ur den här tråden för det!) så tycker jag verkligen inte att det är för "på" eller indikerar något outsagt att han skickar ett sånt mess?
Det är vanlig hyfs i min värld att sas "tacka för senast" och han gör det ju på ett för mig vettigt sätt utan att skriva en massa dravel med puss och sånt när ni uppenbarligen inte nått det stadiet.
Nä, om du också tyckte det var trevligt att få träffa honom så gör det igen?
Vilket osökt får mig att tänka på en arbetskamrat en sommar. Hon hade mailat och pratat med en kille och han skulle komma och hämta upp henne. Han hade glömt att berätta en sak dock. Han var dvärgväxt. Hon blev så ställd att hon bara stängde dörren.
Tror att jag hade varit mer sansad, men lika lurad hade jag nog känt mig.
Håller med, de flesta klagar ju på att de inte hör av killen på flera dar istället, så kändes det bra så var glad att han hörde av sig igen, annars hade du väl analyserat varför du inte hört ngt.![]()
Träffa igen röstar jag på.Det lät som att ni hade ömsesidigt trevligt. Jag tycker inte att det verkar för på att han hörde av sig och tyckte att det var jättetrevligt att träffa dig.
Ibland är det attraktion direkt mellan människor och ibland finns nervositet och tusen tankar ivägen för det men som släpper när man känner varandra lite bättre.
Minns att du alltid har ett val angående vart saker så att säga "skall leda". Oavsett hur många dejter ni går på.
Fick dessutom ett meddelande nyss att han tyckte det "verkligen var jättetrevligt att få träffa mig", såå trevlig är jag väl inte(ne jag har inget vidare självförtroende). Gillar han mig på riktigt? gillar han mig bara för att jag är en tjej som visat intresse? är det sista meddelandet tecken på att han är föör på? vill han bara ha en "sak"? mycket tankar just nu
![]()
Han tyckte att det var jättetrevligt att få träffa dig. Försök att sluta överanalysera, det är superjobbigt
Om du träffar honom igen kommer du att märka vad han (och du) vill.
Ja helt santjag är expert på att analysera allt. Får nog avvakta och se hur det utvecklar sig nu under juldagarna, folk som är klistriga tidigt fungerar tyvärr inte för mig, känner mig enbart trängd om det inte är ömsesidigt. Har fått 2 medd. innan jag hunnit svara på det första, bäst att sätta igång och svara något.
Tack för allas råd !det är skönt att kunna "bolla" lite tankar.
Och får mig att tänka på när jag skulle träffa en kille för första gången. Vi hade pratat flera år från och till över nätet om allt möjligt och en av gångerna han var i min stad bestämde vi oss för att ses. Det var alltså ingen regelrätt dejt.Vilket osökt får mig att tänka på en arbetskamrat en sommar. Hon hade mailat och pratat med en kille och han skulle komma och hämta upp henne. Han hade glömt att berätta en sak dock. Han var dvärgväxt. Hon blev så ställd att hon bara stängde dörren.
Tror att jag hade varit mer sansad, men lika lurad hade jag nog känt mig.