Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är de inget å ha!Dejtar inget i smygmen för att dejta så måste ju killarna va intresserade av att träffas
och det verkar de inte vara ...
Har ni märkt någon skillnad på olika datingsidor beroende på avgiften? Jag har backat inför de dyraste ställena men det kanske kan vara värt en extra kostnad om folk är mer seriösa där?
Jag har betalt runt 500 i månaden för de ställen där jag har varit medlem, tycker att det är alldeles för dyrt.
Alltså det här med lammkött får mig bara att må illa. Den som vill imponera på mig beskriver sig som en slow och färskpressad juice med massor av nyttigt gröntApropå det där med ungdomlighet och töntiga epitet:
Jag har en snubbe som skriver till mig ibland och som beskriver sig själv som lammkött. Smaskigt lammkött ibland, t o m
... han är tre år äldre än mig.
Tvekar om jag trots allt ska betala igen, jag vill ju gärna träffa någon, men hittills så har det ju inte gett något.
@alazzi bor i Tyskland så det blir nog lite bökigt att dejta män boende i SverigeHar du testat Happy Pancake?
Gratis och lika bra som någon annan sida.
@alazzi bor i Tyskland så det blir nog lite bökigt att dejta män boende i Sverige![]()
Jag gav mig in i leken igen. Via mazily tror jag den heter. Men denna gång med en annan attityd. Gillar den sidan mest so far. Relativt casual. Inte stenhårt raggande utan möjlighet att bygga sig lite identitet. Liknande FB snarare än detta är vad du är ute efter kriterier. Och man kan dela och leta efter event för mingla och hänga!
men måstte säga. efter -35 kg så märker man ur folk behandlar en annerlunda och foflk är mer öppna att ta och hållavidare kontakten. aja inte bitter! =)
Min erfarenhet är att det är samma folk överallt...
Min erfarenhet är att det är samma folk överallt...
de där nya, lagom, spännande killarna?