Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeen....i det fallet låter det i mina öron som ni har en gemensam beröringspunkt som ni båda är intresserade och kunniga inom. Och dessutom inte är gemene mans gebit. Sånt låter ju som en kalasbörjan! Synd om det inte blev en träff![]()
Då ska jag hålla tummarna. Hoppas han är trevlig och intressant irlÅh vi varken kan speciellt mycket om det eller har något eget intresse av kor. Annat än som självhushållningsresurs.
Och just det här kan nog kanske iaf leda till en träff, jag åker förbi honom på väg till en tävling i helgen.
Aktiverade mitt konto på HP igen. Och blev deprimerad direkt.
Samma ansikten sen sist.
Ja, det har typ inte hänt ett skit där på sex år.
Så jäkla sorgligt. Och jag är ju uppenbarligen också kvar....![]()
Jag med. Med ett par avbrott för misslyckade förhållanden. Fast jag har sedan länge slutat föreställa mig att det kommer leda nånvart.
Och precis som sist mailar män i ålder 20-35....![]()
Nej inte till mig som är 30. Jag får mest mail av 45+. Enstaka förvirrade 20- åringar iofs.
Och precis som sist mailar män i ålder 20-35....![]()
Skvallrar det inte om ett stark självförtroende om man via sin tomma profil tror sig finna 'mr Right'?Startade upp HP igen efter att ha haft paus, men har ingen profiltext än. Då får jag ett mail från nån karl "gillar din profil den tyder på ett starkt självförtroende" Man bara que?! Hur många skickar du det till om dagen![]()
Skvallrar det inte om ett stark självförtroende om man via sin tomma profil tror sig finna 'mr Right'?
Fick några meddelanden där jag blev kallad sötis, gullet, snygging och fick en komplimang för mina ögon....när jag inte hade någon profilbild.Startade upp HP igen efter att ha haft paus, men har ingen profiltext än. Då får jag ett mail från nån karl "gillar din profil den tyder på ett starkt självförtroende" Man bara que?! Hur många skickar du det till om dagen![]()
Fick några meddelanden där jag blev kallad sötis, gullet, snygging och fick en komplimang för mina ögon....när jag inte hade någon profilbild.![]()
Håller med dig. Det var ett säkert sätt för att inte få svar från mig....att börja med komplimanger innan man lärt känna mig.Fast jag tycker faktiskt inte att det är bättre att få komplimanger om mitt utseende även om de faktiskt hör till en bild jag lagt upp. Jag skiter väl i om gubbäcklen tänder på mitt hår!