Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skaffade av fel ras, men nu när jag har klarat målet behöver dom inte vara kvar.
Fick mamma såld så nu avbröt jag auktionen och satte in även bäbis på privat.
Måste bara dela med mig kanske elakt men, lyckades köpa en korsning på privata för 1500 blev lite besviken så lade ut den på auktion och fick då 2000 ^^
känner mig jätteduktig för att jag lyckades tjäna något på den affären
Vad ska jag sen skicka efter?
En Lustiano till, vilket ju skulle vara den bästa grunden om jag vill avla eller sikta på Poseidon pack för hela slanten?
Mmm, grejjen är att jag inte är så fasligt intresserad av Lustianos eller att jobba upp en ny ras, i mitt spel (spelar med skillers) så har jag större behov av Tävlings pack...
Tanken med Lustianon är väl att ta någon avkomma på den och sen sälja den..
Problemet med att bara ha en, är väl att de som tänkt satsa håller sina hingstar för sig och det blir omöjligt att få till en betäckning i "tid"...
Har någon mer skickat efter en Lustiano här?
Och kan tänka sig samarbeta så vi får några föl?
Engelska sidan!
Nu hänger inte jag med... "tar på energi till dagen efter"??? Hur menar du? Jag har ingen skillnad i energi på hästarna om de går ned under 15% dagen innan eller inte...
Hade varit fint med samarbete, men jag fick "bara" ihop 142 renar på engelska sidan så jag är tyvärr inte till någon hjälp, får hålla mig till "de vanliga" hästkrakarna.
Men jag får 1 sadel och 1 träns om 16h, så då ska det skickas efter pack om det finns några kvar!
Juridik & Ekonomi Du kan ha möjlighet till bostadsförtur om du kollar upp det https://www.hemhyra.se/nyheter/har-fick-olika-grupper-fortur-till-bostader/