Vi "springer & busar"

Gnist

Trådstartare
Sötingarna där :banana: :banana: :banana: :love:

Bild7_2.jpg

Bild6.jpg

Bild5.jpg

Sv: Vi "springer & busar"

Åh! De är så söta när de börjar härja runt:love: Nu börjar de bli mer hundlika:D
Hur gamla är de nu?

Tur att man har en valp hemma redan så man slipper bli valpsjuk. Ok, så man inte blir så fruktansvärt valpsjuk iaf. De är ju så söta så man kan ju inte låta bli att bli lite valpsjuk ändå:p

Oh nej! inga fler blider!!! :eek:
Jag kommer så snart o hämtar alla valpar ^^ Kan ju låtsas att jag vet vart du bor :p

miniuttrar:love:

Börjar det bli livat hemma nu?:D

Jo, det skäller och morras febrilt stundvis ;)

Hur gamla är de nu?

De är 15 dagar :love:

Oh nej! inga fler blider!!! :eek:
Jag kommer så snart o hämtar alla valpar ^^ Kan ju låtsas att jag vet vart du bor :p

:eek: Med tanke på att du bara bor ca 1 timmes bilresa bort kanske det är dags att sätta hänglås på dörren :D

:rofl: :rofl: Jag tänkte precis samma sak! :o Men jag vågade inte säga nåt :p

Jag gick på ådalsskolan i min ungdom och roade mig en del på parken :p

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 369
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
573
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 529
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka