Thera Trådstartare 3 Mar 2008 #1 Finns det märket ens längre? Eller har de bytt namn? Deras ridbyxor verkar inte finnas längre, har sökt som en tok.. Mina favoriter sjunger snart på sista versen..
Finns det märket ens längre? Eller har de bytt namn? Deras ridbyxor verkar inte finnas längre, har sökt som en tok.. Mina favoriter sjunger snart på sista versen..
Ellyne 3 Mar 2008 #2 Sv: Victor Hugo? Har sett dem på tradera, helt nya stod det, så dem säljs nog fortfarande!
T Tind 4 Mar 2008 #3 Sv: Victor Hugo? Jo, ridbyxorna har jag sett för inte så länge sedan. Fanns på ett stort varuhus som det har gjorts flera trådar om här på buke Kan Victor hugo vara ett av källqvists märken? *funderar* Iså fall skulle du ju kunna mejla dom, men är inte säker på att det är deras märke.
Sv: Victor Hugo? Jo, ridbyxorna har jag sett för inte så länge sedan. Fanns på ett stort varuhus som det har gjorts flera trådar om här på buke Kan Victor hugo vara ett av källqvists märken? *funderar* Iså fall skulle du ju kunna mejla dom, men är inte säker på att det är deras märke.
Thera Trådstartare 4 Mar 2008 #4 Sv: Victor Hugo? Tack, jag funderade på vems märke det var, tänkte på Roping först.. Tror också det är Källquists, ska maila och höra.
Sv: Victor Hugo? Tack, jag funderade på vems märke det var, tänkte på Roping först.. Tror också det är Källquists, ska maila och höra.