Vida ridstövlar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tigerlilia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 3 583
Sv: Vida ridstövlar?

Du verkar ju ta lite illa upp eftersom du inte svarde på själva frågan? Eller skäms du kanske över att du har MH? :cool:

Nej, jag skäms absolut inte för att jag har MH. Älskar mina stövlar! Men märkte idag att de är rätt utslitna (har haft de i 3 år och 5 dgr) så det blir dags att köpa nya. Då blir det förmodligen MH´s nya eller ett par Brogini.

Nöjd med svaret?.

Sen förstår jag inte varför du undrar egentligen?..

Senast ändrad:

Jag undrade bara som en helt vanlig bukefalist.
Men varför köpte du inte brogini från början då? Är ju en rätt stor prisskillnad? :cool:

Men shit snälla rara människa. Kanske sluta dig lägga i andras liv?

Jag köpte MH stövlar då när jag köpte dem för att jag ville ha dem. Förstått?.

Var väl det jag visste,

du tog viist illa upp:smirk:

Nej, jag tog inte alls illa upp. Förstår inte vitsen med att du vill veta att jag har MH stövlar?

Skaffa dig gärna ett liv och sluta hänga efter folk istället.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
726
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 863
Senast: Squie
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur