Videokamera?

Mysaan

Trådstartare
Vad ska man ha? Digitla är väl det som gäller emn hur många megapixlar behöver man osv? Vilka märken är bra och vad ska man tänka på att kolla upp?

Sv: Videokamera?

Beror väl på vad du ha kameran till.
Om du är rik så skulle jag satsa på en digital systemkamera, som har avsevärd högre prestanda och sånt.

Men hyfsat billiga och bra digitalkameror kostar väl runt 3-4000kr kanske. 5-6 megapixel är väldigt bra.
Finns ju att kolla på dom flesta sidor, elgiganten, onoff, vanliga kamerabutiker och du kan även se vad som är billigast på pricerunner.
Om du vill veta lite mer digitala systemkameror så får du gärna PM'a mig men bara så du vet så går det nog minst på 10,000kr.

Men nu var det ju en videokamera TS ville ha tips på och då är en digital systemkamera inget att rekommendera.

*kl*

Jag vill ha en videokamera så jga kan filma ungarna och skicka till far och morföräldrar och sedan vill jag kunna filma när jga rider så jag ser framstegen på min unghäst bättre. Så det ska absolut inte vara någon superkamera för massor av pengar.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
378
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
721
Senast: sthu
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare
  • Att lära sig hoppa
Tillbaka