Lollan

Trådstartare
Såg ett skitsnyggt täcke igår som var av märket View. Har aldrig själv hört talas om det märket, nån på buke kanske vet nån hemsida där man kan få tag på såna? :angel:

Sv: View??

Ja på ullared säljer de massA täcken utav de märket=)

Jaså där ser man!! Jag tyckte det såg jättedyrt ut :p
Och kvaliten såg jättefin ut faktiskt! :)

Som sagt säljer ullared massor såna täcken. Sköthästen har ett vintertäcke och ett regntäcke av det märket, vintertäcket gick sönder på en gång :cool:

okej, det jag såg var ett fleece(eller likn..), så då är ju inte hållbarheten lika viktig.

Såg en som hade det när jag tävla sist. det var typ cremefärgat med guldpasspoal och brun kant. Såg riktigt fint ut:)

JA! det var precis de färgerna jag såg på täcket också!! Skitsnyggt var det! Och såg helt lyxigt ut :)

Jaa, såg inte ut som det kom från ullared:D

Skulle passat bra på min häst :d

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 776
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Betäckning 2024 - föl 2025